donderdag 3 oktober 2013

Muurdecoratie (DIY)

Lange tijd wist ik niet wat ik boven mijn bank wilde hangen. Een poster, een schilderij, een mooie spreuk of maak ik er een fotowand van?
In vele winkels ben ik geweest maar nergens vond ik wat ik wilde. Tot ik op een dag in de sauna was en daar een soort houtsnijwerk zag hangen. Dat was precies wat ik zocht! Na wat gegoogled te hebben vond ik het houtsnijwerk op internet. Wat denk je? Ver boven mijn budget. Dat was balen zeg. Vind je eindelijk iets wat je mooi vindt, kun je het niet betalen! Eigenwijs als ik ben liet ik het er natuurlijk niet bij zitten en na urenlang struinen op Pinterest kwam ik een geweldig idee tegen. Ik ben er mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden:
En de kosten? Voor nog geen € 15,- was ik klaar!
 
Wil jij zelf ook zo'n low-budget muurdecoratie maken? Koop dan een rubberen deurmat, een spuitbus witte verf en een stukje schuurpapier. Spuit de deurmat wit en schuur 'm licht op zodat het zwarte rubber er her en der door heen komt. Ophangen en klaar!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten